Reissun ja arjen väliin mahtuu tämä päivä

After ski meinaa alkoholia. After dance hampurilaista. After day trip meinaa sitä, kuinka arki hyppää silmille 30 sekunnissa. Eilen menossa ja aamulla edessä autuas tyhjyys. Krapula johon ei liity alkoholi. Semmonen omituinen tunne, että päivän aikana ei voi olla tomera ja tuottelias. Voi vain selata kuvia, katsoa sunnuntain Simpsonit ja vähät välittää siitä, kuinka karkki ei ole lounas. Ainakin mulle tulee tuollainen olo aina, kun teen päiväreissun jonnekkin. Seuraavan aamun hämmentävä olotila, kun aika tuntuu pysähtyneen, mutta kulkee silti eteenpäin, jotta huominen maistuisi arjelta.

Tuleeko muille tällasia pöhnöoloja? Kenties kouluviikon tai päiväreissun jälkeen?

6 kommenttia:

  1. Musta tuntuu, et mun jokainen sunnuntai on tuollainen, en vaan yksinkertaisesti saa mitään aikaiseksi ja jumitan vaan telkkarin tai koneen ääressä :--D Tietysti pahin pöhnäolo tulee silloin, kun on edellisenä päivänä tehnyt jotain tosi kivaa ja sit seuraavana aamuna, kun se kaikki on ohi, karu totuus iskee päin kasvoja! D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja vaikka arki ei edes olisi karu, niin jotenkin se tyhjyys velloo koko päivän ilmassa:D

      Poista
  2. Voi Anni! Arkipöhnöstä kanssapoteva ilmottautuu. Valmentamisesta ei tullut mitään ja aattelin et kouluhommista tulis mutta ei.. tuntuu ettei tässä päivässä oo mitään hyvää paitsi supertuuhea tukka eilisen liimalakan pesun jäliltä :D feel you sis, voimia!!

    -Ella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo perus:D mulla oli lakkaletti, joka muuttui töiden jälkeen rasvaletiksi!
      Mut hei, uudella tarmolla kohti uutta viikkoa eikö niin?

      Poista
  3. Huh, kello on kohta neljä aamulla ja mä vaan hihhuloin hereillä. :D No, mikäs siinä kun ei muutenkaan ole päivisin tekemistä :D

    Sulla on ihania kuvia, taas kerran! Tykkään tuosta lumisadekuvasta, ihana! Ja ensimmäisessä olet tosi kaunis :3 Ja mulla on kyllä joskus aamulla sellainen "pöhnöolo", varsinkin jos oon nukkunu huonosti yön yli! Se on just sellainen että haluaa vaan mennä takas sänkyyn ja nukkua siinä tuhat vuotta. :D

    (Pakko sanoo, siis siihen kommenttiin viitaten jossa sanoin että "hankkia poikasytävä vuonna 2014", sä taisit käsittää sen vähän väärin :D Niin tarkoitin lähinnä sitä että kun se mun silloinen ihastus oli silloin marraskuussa 2013 kertonut että hänkin tykkää musta, olin hetken varma että ihastus syvenisi parisuhteeksi mutta noh, se meni vähän pyllylleen, tunteet kylmeni jätkällä ja mullakin ne on vasta nyt lähteneet melkein kokonaan pois. En siis tosiaan tarkoittanut että yritän hankkimalla hankkia poikaystävää ja pyöritän montaa säätöä samaan aikaan (tiiän yhen tyypin joka tekee sitä ja musta se oli jossain vaiheessa hirveen tyhmää, kun ekana päivänä profiilikuvan pussauskuvassa oli Matti, seuraavana päivänä Kaaleppi ja sitä seuraavana Teuvo, ja niin se jatkui, että sitten sitä seuraavana oli taas uusi ja sitten seuraavana taas uusi jne. :D Sanoin sille sillon että sen parisuhteet on kuin perhosia, elää päivän ja kuolee. Arvatenkin suuttui...), ja siis mä oon päättäny jo aikoja sitten pysyä toistaiseksi sinkkuna eikä ketään oo kävelly vastaan, ehkä ihan hyväkin :DD)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kukkuminen öisin on sallittua!:)
      Kiitos hurjasti! Täälläkin jokainen aamu menee niin, että herätyskellon ei tarvitsisi soida ollenkaan:D

      Hei kiitos selvennyksestä:) Mulla on itsellä ollut joskus sellasia kavereita jotka sanan mukaisesti "yritti" saada poikaystävää, niin siksi olin sillen et voi apua etkai säkin. Mut joo, jos on ihastusta loppuvuodesta, niin toki sitten toive tulee melko luonnostaan. Toivottavasti tää tyyppi ei enää iske jokaista vastaantulijaa.

      Poista