2014 ympyrä

 1.  Inttileskeys. Minulle se aiheutti epävarmoja fiiliksiä ekoina viikkoina, mutta kuukauden jälkeen siitä touhusta tuli arkea.  2.  Lukion parhaat muistot: penkkarit, abiristeily ja ylioppilasjuhla. Juurikin ne ihmiset, joiden kanssa nuo kaikki koettiin. Ja niitä samoja ihmisiä tulee yhä moikattua kadulla.  3.  Ostin itselleni ensimmäisen huulipunan. Tuo pieni uutuus aiheutti sen, että aloin pitämään enemmän "tyttömäisistä" jutuista. Viimevuonna hehkutin hameita, tänä vuonna koruja, meikkejä ja punaisia huulia.  4.  Katsokaa miten paljon noi serkkujen pennut kasvoivat huhtikuun ja kesäkuun kuvan välissä!



 5.  Kun pääsykokeet olivat ohi, pää sanoi pum. Olin ollut nenä kirjassa tarkalleen ottaen vuoden, joten meni hetki ennen kuin totuin "lukemattomuuteen".  6.  Tiedättehän, kun Frendit vietti aikaa Central Perkissä ja HIMYMissä Maclaren'sissa? No, me löydettiin oman kaveriporukkamme kanssa tällainen kantapaikka Oulusta.  7.   Elokuu oli itselleni ehkä pelottavin kuukausi. En tiennyt mitä tekisin syksyllä, oli liian aikaista tarttua pääsykokeisiin ja tanssin aloittaminen jännitti. En osannut enää olla "lomalla", koska tulevaisuus oli yksi iso kysymysmerkki.



 8.  Ensimmäisestä oikeasta työpaikasta olen ehkä kaikkein kiitollisin tältä vuodelta. En tule ikinä oppimaan arkeen, jolloin vapaat saattavat olla tiistai ja torstai, mutta koskaan ei ole tuntunut ikävältä mennä töihin.  9.  Tanssiharrastus on toiseksi tärkein asia tältä vuodelta. Olin unohtanut miten hyvältä tanssin flow voikaan tuntua. Samalla meidän joukkueesta olen saanut paljon uusia ihania ihmisiä ympärilleni. 



10. Ostin itselleni kännykän, muahhah kerrankin tilillä on rahaa säästettynä. Muutekin tällainen omavaraisuus on ollut mukava lisä elämään. Tili ei näytä nollaa ja säästötilille kertyy plussaa. 11. Olen ollut tänä vuonna epätavallisen hajamielinen: lukinnut itseni ulos ainakin 3 kertaa, hukannut lapasia ja avaimet pitkäksi aikaa. 12. Opin nauramaan ääneen. Yleensä joku hauska juttu jää naurattamaan pään sisälle, mutta 19 vuoden jälkeen olen alkanut nauramaan aidosti räkättäen.

Lähden uv:ksi takaisin Rukahoodeille, saa moikata:) (ja vaikka tarjota yösijan tai nukun uv yön autossa)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti