Jag talar inte svenska


Rakas ystäväni. Tiedän, ettei tiemme ole koskaan ollut mutkaton. On osittain syytäni, etten viitsinyt panostaa suhteeseemme. Eihän muistella pahalla? Jos yhtään kunnioitat sitä vähäistä polkuamme, niin lupaathan olla armollinen huomenna. En halua, että kaikki nämä yhteiset vuotemme valuvat hukkaan vain, koska en viitsinyt silloin joskus. Ruotsi, älä toista virheitäni ja tuota minulle yhtä suurta pettymystä, kuin minä sinulle. Älä huoli, kyllä minä vielä muistan että KON SU KIE PRE!

Lycka till vai miten se meni kaikki ruotsin kirjoittajat.

8 kommenttia:

  1. Ah, juuri sellainen postaus jota kaipasinkin tässä omassa a-svenska -paniikissani :D<3 onnea sinullekin tulevaan koitokseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppas hyvä ja kiitos kovasti<3
      holy shit mulle jo b-ruotti tekee tiukkaa:D

      Poista
  2. Samat fiilikset, jäi lukeminen vähän viimetippaan... Mulla a-ruotsi, en ehkä selviä :D

    Toi kuva on muuten ihan älyttömän kiva! Mikä kamera ja mitä objektiiveja sulla on? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin sä vedät:) Tsemppiä!

      Kamerana toimii Canonin EOS 60D
      Putket:
      Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS (yllä otettu kuva tällä) ja Canon EF 50 MM F/1.8 II

      Poista
  3. sun blogi on aina ollu tosi kiva mutta ku oon tämmönen uudistusvastarintainen anonyymi nii olin aluksi sillee iik uuesta bannerista ja ehkä kirjotustavastakin (?) mutta nyt on kyllä pakko sanoa että tää on yks mun lempiblogeista! oot nii aito! tsemppiä kirjotuksiin, palakittee sitte :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahtava kommentti tämä! Kiitos:)
      Mua häiritti pitkään, että blogi alkoi muistuttaa sekametelisoppaa. Ja ne jokaviikkoiset postaukset ois ollu tämän kuukauden ajalta pelkästään kuvia koulukirjoista. Oon enemmän oma itteni, kun en jodu kirjoittamaan "Sit tein sitä ja tätä ja tuota" tyyppisesti:) Tää blogi on nyt sellainen, mikä tän piti alunperinkin olla (jos ihan ensimmäisiä postauksia kurkkaa).

      Kiitos tsempistä:)

      Poista
  4. Meijä suhde kaatu jo yläasteella :D Halusin aina oppia ruottia puhumaan suht. hyvin mutta toisin kävi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä:)
      Kyllä mä luulen, että vielä JOSKUS tuun opetteleen ruotsia paremmin...(inte)

      Poista