Elämännälkä


Muistele sitä paikkaa, jossa olit 4 vuotta sitten. Aikaa, jolloin ekat poikaystävät olivat ikuisia, oli vain yksi ja ainoa koti ja ehkä jopa tiesit mitä tulisit tekemään elämäsi aikana. Mille se aika maistui?

Elämä maistuu nyt erilaiselta - kaikki, mitä oli 4 vuotta sitten, olen sylkenyt pois ja todennut kuin pikkulapsi ruoalle, että pahaa. En enää muista kunnolla kaikkia niitä makuja, mutta tärkeimmät perusmaut säilyvät aina.

Olen maistanut nykyisyyttä ja se maistuu tummalle suklaalle - aikuisemalle, uudelle ja viinin kanssa maistuvalle. Ja tahdon maistaa lisää, tyhjentää koko levyn.

Ehkä on ihan hyvä maistella välillä uusia makuja todetakseen mikä toimii ja mikä ei.

ps. postaus saatettiin kirjoittaa lievän nälänpoikasen aikana.

6 kommenttia:

  1. Uuuuuuu, ihania kuvia ja sun teksti pisti mut TAAS haluamaan kirjoittamaan jotain luovaa! :D Miten ihmeessä sä osaatkin saada mun inspiraation esiin (ja vielä näin myöhään, kello on jo yli puolenyön :D). Ja joo, huomasin ehkä vähän että sulla on ollut herkkunälkä kun kirjoitit tätä ;)

    Ihasteltiinkin kaverinkin kanssa näitä sun kuvia ja kehuin sun tekstiäkin kaverille :D (Hänkin aloittaa blogin jossain vaiheessa, ja on siksi kiinnostunut blogeista joita mä seuraan niin se saa vähän lähtökiveä että mitä blogeja se alkaa seuraamaan kun perustaa oman :D Mä kyllä teen sille ulkoasun ja neuvon sitä blogin kirjoittamisessa, ja nyt kun mulle on tulossa uusi kamera, niin annan mun vanhan kameran tolle kaverille kuvausreissuille kameraksi :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska yöllä se paras inspis iskee;)

      Oi vähä ihana, että autat kaveria tolleen! Varsinkin tommonenkin asia kuin kamera on aika iso apu varmasti.

      Poista
  2. Moikka Anni,
    Oon jo jonkun aikaa sun blogia seuraillut, mutta jostain syystä en oo ikinä jättäny yhtäkään kommenttia. Päätin nyt kuitenkin aikani kuluks jättää jonkinlaisen merkin ja aattelin vaan sanoa, että sun blogi kyllä erottuu massasta ihanasti! Tykkään ihan hirmusesti sun kirjoitustyylistä! Jotenkin kaikki nuo kielikuvat iskee niin hyvin. :-) Jatka samaan malliin omalla tyylillä ja mukavaa kevättä sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tästä kommentista ihan hulluna!
      Antaa intoa kirjoittaa, kun tämmöstä palautetta saa:)

      Poista
  3. Törmäsin sattumalta sun blogiin ja ONNEKSI näin tapahtui, en oo pitkään aikaan löytänyt näin ihanaa ja inspiroivaa blogia! Sulla on ihan huippukiva blogi, oottelen innolla uusia postauksia!! :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS kovasti:) Blogiin tulee toistaiseksi hiukan hitaammin postauksia, mutta tervetuloa seuraamaan!

      Poista