luurikuume ja syyslunssa

Kännykkä on luonut päässäni harhakuvan siitä, ettei muuta ajanvietettä ole tv:n ja tietokoneen lisäksi. On kamerat ja pelit ja somet ja kaikki. Kun pitänyt itsensä sopivan kiireisenä, tajuaa, ettei olekaan niin riippuvainen älyluurin tarjonnasta. Eikä tähän tarvittu mitään mahdottoman spesiaalia elämää. Flunssaa ja normaalia arkea (jos varaston tyhjennystä ei lasketa). Puhelimen räpläily on tippunut siihen mihin kuuluukin; se on satunnainen ohikulkija arjen askareissa.

Okei, en osaa valehdella tänne. Yksi iso osasyy puhelimen boikotointiin, on uuden päivityksen myötä tapahtunut hidastuminen. Vaikka kaikki on päivitetty, takkuilu jatkuu ja käyttäjä tuskistuu. Olen potenut koko syksyn ajan aikamoista luurikuumetta ja voin luvata, että säästöpossun kohde liittyy vahvasti siihen. En tosin mene vielä asioiden edelle, koska idea on vasta ajatuksen tasolla.

Senkin lisäksi, että teen tahallani kirjoitusvirheitä kuvateksteihin, olen saanut tarpeekseni flunssasta. Miksi miksi miksi miksi oon jatkuvasti sairas? Infotus: silloin kun hyppelin lukiossa ties kuinka monien pöpöjen parissa, olin superharvoin sairaana. Nyt, kun vietän osan viikosta sisällä lämpimässä ja isomman osan töissä (jossa jatkuvasti pestään käsiä), kroppani toivottaa tervetulleeksi jokaisen lenssun. Meinaa ottaa päähän tämä tämmöinen, koska a) flunssa ei sovi tällaisen asiakaspalvelijan arkeen, b) en osaa olla tanssitunnilla sivustakatsojana c) arvatkaa vaan, lähdenkö kuvaamaan pää tukossa.

Tuntuu höpsöltä julkaista tällainen postaus kuun 1. päivä, mutta tosiaan, mulle syksy meni ohi ruskan mukana ja alan odotella, milloin maa värjäytyisi toiseksi. Saapi ilmineerata itsensä, jos kokee samoja tuntemuksia!

Tällainen hupsu idea, jos mun flunssa jättää äänen rauhaan, oisko kannatusta videopostaukselle? Ideoita otetaan vastaan!

2 kommenttia:

  1. Ihanan oloinen blogi sulla! Kaunis toi ruusutausta :)
    http://piecesofmylife-sara.blogspot.fi

    VastaaPoista