Onni ei tule yksin


Onni on muistoja nuoruudesta. Tein juuri ifolorille 112 kuvan tilauksen, joista jokainen kuva merkitsi minulle jotain tärkeää hetkeä. Tahtoisin kehystää jokaisen kuvan omaan pieneen raamiinsa, mutta taidan tyytyä suureen kuvakollasiin. Kollaasin tapaan, jokaisessa kuvassa on jotain samaa - koin ne yhdessä toisen kanssa. Ystävän, tutun, serkun, poikaystävän, perheen - noh, jonkun kanssa. Ja se tekee jokaisesta kuvasta erityisen.

Olen myös alkanut tapaamaan uusia ihmisiä - vanhoja tuttuja, sekä ihan tuntemattomia. Olen nauttinut siitä, että olen löytänyt elämääni taas samanhenkisiä ihmisiä. Jokaisen kanssa minulla on jotain yhteistä; harrastus, huumori, elämäntilanne tai historia. Luulin sen olevan mahdotonta vielä yläasteella, vaikka todellisuudessa tarvitsin vain rohkeutta ottaa yhteyttä. Enkä koskaan ole katunut, jos niin tein.

Mielestäni onnea ovat ihmiset, jotka tekevät elämästäsi ikuistettavan arvoisen. Jos joku kaverini lukee tämän, haluan sanoa sinulle kiitos arvokkaista hetkistä.

ps. kiitos jos jaksoit lukea:)
pps. Älä anna lukion mennä kavereiden edelle. Kyllä sinä 8 kurssista/kirjoituksista/stressistä huolimatta saat luvan pitää huolta suhteistasi.

6 kommenttia:

  1. Ihana teksti. Tuo on niin totta. Harvemmin sitä tulee tilattua yhtään kuvaa paperiversiona, ellei siihen liity se jokin muisto. Eihän muistottomat kuvat ole mitään.

    Tuon viimeisemmän jälkikirjotuksen kanssa painitaan täällä suunnassa nyt ja varmasti vielä monta kertaa tulevaisuudessa. Pitää vain muistaa tuo neuvo, niin kyllä tää tästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. So true:D Onhan toki jotku sisustuskuvat ymsyms nättejä, mutta musta on mukavampi, jos niille on oma "historia".

      Ihana, kun joku ymmärsi pointin! En tarkottanu tota miksikään paasaamiseksi, mutta mulla jäi moniin tärkeisiin ihmisiin yhteydenotto kokonaan, koska lukio/kirjoitukset/pääsykokeet. Kannattaa oppia virheistään, kuten sanotaan.

      Poista
  2. Kiitos Anni tästä, jotenki mulla loksahti aivoissa joku paikalleen kun luin tän :-) enempää en osaa selittää, pahoittelen :D

    VastaaPoista
  3. ihana toi teksti ! oon kyl samaa mieltä sun kanssa, kaverit ja muutkin ihmiset on super tärkeitä :) muutenkin upee blogi :)

    luna--still--loving.blogspot.be

    VastaaPoista