365 päivää vanha blogi

Tällä blogilla piti olla selkeä suunta ja täyttyä kadehdittavilla kuvilla ja sulosoinnuilla. Mutta blogin takana on tuuliviiri, jonka pitää saada kokeilla kaikkea. Ja joka on aina hiukan hukassa. Välillä kirjoittamisen, ja välillä visuaalisten elementtien kanssa. Välillä ihan vaan elämän kanssa.

Ehkä mä löydän suunnan seuraavan 365 päivän aikana tai sitten en. Mulle tää on silti ollut hyvä vuosi blogin puolesta. Välillä oon miettinyt liikaa postauksia ja välillä ne sujuvat kuin itsestään.

Kiitos teille kaikille, jotka ette ole karanneet blogin ahkerasta laiskuudesta huolimatta. Tuuliviiri kiittää ja lähettää haleja.

// ps. ei auenneet lääkiksen ovet tänä vuonna ja oon siitä osittain tyytyväinen.

8 kommenttia:

  1. Aina ei tarvi olla suuntaa. Tuuliviireily on joskus ihan kivaa! ;)

    VastaaPoista
  2. Oii, onnea vuoden vanhalle blogillesi! Mullakin on ihan sama juttu mun blogin kanssa aina välillä - ei meinaa millään saada tekstiä ulos ja tekisi mieli heittää koko blogi jorpakkoon, jota en kuitenkaan tee sillä tiedän etten saa sitä ylös sieltä jorpakosta. :D

    Mullekkaan ei auenneet minkään koulun ovet tänä vuonna - olisin muuten siitä myöskin tyytyväinen muiden koulujen matkojen takia mutta yksi koulu oli sellainen johon tosissaan olisin halunnut matkankin puolesta, ja sieltä ilmoitettiin eilen että olen varasijalla numero 10, ja kaikki päässeet ovat ottaneet paikan vastaan. En siis tule pääsemään. :( Luovi on erityisoppilaitos pienillä luokilla, ja se vaikeuttaa asiaa huomattavan paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo jorpakko kuvaus oli kyl niin paikkaansa pitävä:D Just sellanen, et joko blogia pidetään, koska lopettaminen on liian lopullista.

      Tuosta opiskelupaikasta - aina voi hakea seuraavalla kerralla uudestaan:) Saapi ainakin hengähtää hetken ja jatkaa viisaampana.

      Poista
    2. Hei mä muuten tajusin just että mun blogi täyttää vuoden huomenna! :D Tai siis huomenna tulee vuosi siitä kun uudistin blogin ja poistin kaikki vanhat postaukset (nyt jälkeenpäin niiden poistaminen kyllä harmittaa hiukan sillä haluaisin lukea niitä ja niiden kommentteja, olisin voinut vaikka piilottaa poistamisen sijaan... mutta njaah, ei sille enää mitään voi).

      Hassua vaan että meidän blogit on melkein samanikäisiä! Voidaan laittaa ne keinumaan yhdessä, jookoskookos? XD

      Poista
    3. Ei vitsit vähänkö kiva! Joo, kunnon leikkipuistodeitit XD

      Poista
  3. Moikka anni! Jo vuoden oot pyörittänyt tätä ihanaa blogia, toivottavasti monta ihanaa blogivuotta tulossa! Mä oon täällä ihan hermona sun puolesta sen lääkiksen pääsykoetulosten suhteen, pakko kysyä että miten meni? Jos et tänä vuonna pääse, ens kerralla uusiksi viiaaampana;)! Olet ainutlaatuinen, muista se!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot kyllä maailman ihanin ano:D Mulla meni tosi alakanttiin lääkiksen pisteet, mutta oon ylpiä ettei sentään nollia tullut vähällä lukemisella(koska nekin on yleisiä). En tosiaan ollut lukenut ainoatakaan biologian kirjaa, joten vähän ärsytti, kun kokeessa oli niin helppoja bilsan tehtäviä. Kemioihin en ees vastannut, oon taivaassa kun saan opiskella ne asiat rauhassa paremmiksi. Fysiikka oli mun ässä, mutta eipä se sisälle vienyt.
      Ens kerralla uusiksi viisaampana todellakin!:)

      Poista