En sano



Mä oon lyhytsanainen, mutta mulla on paljon sanottavaa. En osaa kirjoittaa hienoja ja pitkiä tekstejä, vaikka ajatuksia syntyisi enemmän, kuin paperille mahtuu. Syntyy tunteita, muttei oikeita sanoja.

Välillä mä puhun eri kieltä. Keksin omia sanoja, joita kukaan ei ymmärrä. Suomen kieli on taipuisaa ja minä taivun mukana. Joskus taivun väärään suuntaan ja kaadun. Silloin sanon sanoja, jotka tarkoittavat jotain ihan muuta, kuin pitäisi.

Me puhutaan välillä ihan eri kieliä ja taajuuksia, mutta silti me ollaan kuin interferenssi: kaksi aaltoa, jotka samassa vaiheessa vahvistavat toisiaan.


Siinä sinulle YTL, joka et kuitenkaan anna hyviä pisteitä pohdiskeluistani. Terkkuja vaan muille eväsretkeilijöille.

4 kommenttia:

  1. Minkä tehtävän teit? Mä tulkitsin niitä runoja, vähän jännittää pisteet! Toivottavasti meni hyvin meillä molemmilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää tein seiskan eli sen "Lähellä luontoa" otsikkoesseen ja pisteitä jännätetään täälläkin.
      Joo toivotaan:)

      Poista
  2. ei hitsi kiitti sulle ihana kun opetit niin selkeästi mikä on interferenssi! Varmana tullee nyt L fysiikasta 8)

    VastaaPoista
  3. Voieivoieivoiei selitin ihan ministi väärin! siis toi oli esimerkki VAHVISTAVASTA interferenssistä, jolloin aallot on samassa vaiheessa yhtäaikaa:D täytyypi korjata tämä

    VastaaPoista